Monday, February 20, 2012

Mitologia romaneasca, o frumoasa colectie de mituri, legende, basme si istorisiri

Zile astea m-am intors catre povestile mitologiei romanesti. Am luat "Mitologie romaneasca" de Marcel Olinescu si mi-am reamintit cu placere de basmele copilariei mele, de miturile, credintele si legendele populare.

Este pacat ca ocolim literatura populara, traditionala. Uneori este mult mai interesanta decat cea straina. Doar citind cateva franturi din carte, am venit cu idei grozave pentru scrieri viitoare. Mai trebuie doar "sa-mi intru in mana", nu mai am obisnuinta de a scrie proza. Si de vreo luna de zile, am cam ignorat si poezia. nu pentru ca mi-am dorit ci pentru ca m-au fortat circumstantele si lipsa de timp.

Dar aceasta luna de zile n-a fost irosita pentru ca am venit cu idei pentru zeci de scrieri. Acum mai lipsaste doar sa le transform in cuvinte care merita citite, in randuri care sa insemne ceva si care sa placa.

No comments:

Post a Comment