Thursday, December 1, 2011

Minciuni intentionate

Te-am minţit cu intenţie;
Te-am minţit ca să ştii şi să simţi
Ce înseamnă pentru mine faptul că mă minţi.
Si dacă e nevoie, voi mai minţi.

Te-am minţit aşa cum m-ai minţit şi tu,
Dar eu am făcut-o pentru că-mi pasă
Şi vreau să ştii ce simt şi vreau să-ţi pese.
Nu ai de ce să-mi spui tu mie că sunt falsă!

Nu te-am minţit de dragul de a te răni;
Asta vreau cel mai puţin!
Mai bine-mi torn un pahar de otravă!
Decât să te văd că suferi, mai bine beau venin!

Te voi minţi din nou când vei uita că doare
Şi-ţi voi spune că te-am minţit.
Acum… îmi cer iertare
Şi te rog să nu mă mai faci să mint!

2 comments:

  1. Uff, sesizez o oarecare legatura cu "Romania is my country" de 1 decembrie?! :-)))) Si pe mine m-a mintit, nu de alta! Si inca ani de zile...pana ce m-am saturat si mi-am luat lumea in cap, uite-asa!

    ReplyDelete
  2. Asta e inspirata de oamenii de aici, de romanii care nu au caracter si uneori, mai reusesc sa ne traga dupa ei. Dar este doar o declaratie impotriva minciunii si a suferintei provocate de aceasta.

    ReplyDelete