Wednesday, August 22, 2012

Jurnalele Vampirilor, sezonul 4, din 11 octombrie

Sunt o iubitoare de fantasy, atat a cartilor cat si a filmelor. Toti avem nevoie sa credem in putina magie si sa evadam din cand in cand din lumea asta. Asa ca nu e nicio surpriza ca am citit de mult cartile si ca acum urmaresc filmul.

M-am bucurat sa aflu ca au inceput filmarile pentru sezonul 4.
Pt. detalii, 

si... 

Later edit: vizionati online imediat dupa difuzarea in SUA:

http://www.free-tv-video-online.me/internet/the_vampire_diaries/season_4.html

2 comments:

  1. Uite ca eu n-am auzit de serialul asta... insa oricum nu stiu daca as avea timp sa urmaresc un serial, mi se pare ca iti fura o groaza de timp. Iar ispite sunt multe, sunt sigura :-))

    Si eu sunt mare fan al genului fantasy (dar asta ai aflat deja de pe blog :-P)!

    ReplyDelete
  2. cred ca la mine aceasta mica ispita incepe sa treaca pragul spre dependenta, cu tendinte usoare de obsesie.

    ReplyDelete